Дорогие пользователи.
Я сам студент и в период обучение всему чего меня учат я выкладываю на сайт, таким образом все пользователи могут учиться всему чему научили меня в Николаевском университете им. Петра Могилы!
Здесь вы найдете готовые примеры программ, описание их создания, необходимые книги для изучения языков программирования, инсталляторы программ и многое другое.
1. Основні типи простих даних(char,short.int і т.д.), синтаксис використання й обмеження. Способи й методи перетворення одного типу в іншій.
2. Типова структура тіла класу. Особливості настроювання операційного середовища для запуску java-програм,псевдо-компіляція та запуск за допомогою утиліт командного рядка.
3. Керуючі конструкції, особливості синтаксису й використання. Локальні змінні й області їхньої видимості.
4. Внутрішні класи, анонімні класи- властивості й мета застосування , особливості синтаксису . Класи- адаптери.
5. Посилальні й прості типи даних , приклади й особливості використання, способи порівняння двох об’єктів між собою для посилальних типів.
6. Клас String-основні методи класу й особливості застосування.
7. Паралельні утіліти пакету java.util.concurrent.
8. Масиви, особливості об`явлення , ініціалізації й використання. Використання масивів , як параметрів методів.
9. Абстрактні класи, призначення , особливості синтаксису й застосування. Перетворення простих типів у посилальні (класи-обгортки)-мета та приклади застосування.
10. Інтерфейси, мета використання , синтаксис ,особливості спадкування інтерфейсів.
11. Конструктори- призначення, синтаксис й особливості застосування при спадкуванні. Модифікатори доступу, мета використання та особливості застосування.
12. Колекції - основні інтерфейси та класи , коротка характеристика , основні методи , переваги використання. Перетворення простих типів у посилальні (класи-обгортки)-мета та приклади застосування.
13. JDBC -Основні інтерфейси й класи для взаємодії з базами даних. Особливості використання різних інтерфейсів JDBC відповідно до різних SQL-конструкцій.
14. Модель обробки подій графічного інтерфейсу, архітектура MVC, слухачі подій . Типові види подій і приклади їхньої обробки.
15. Анотації – мета застосування , створення , характерні властивості та способи використання.
16. Параметризовані класи та інщі узагальнені структури(методи , конструктори , інтерфейси )– мета застосування, особливості використання , обмеження.
17. Сигнатура методу, перевантаження й перевизначення методів(мета та приклади застосування). Особливості використання фінализації різних елементів класу.
18. Основні класи організації графічного користувальницького інтерфейсу (кнопки, меню, текстові поля й т.д.) Короткий опис методів використання.
19. Структура JFC, історія розвитку Swing, компоненти й контейнери , контейнери верхнього рівня.
20. Основи многопоточного програмування Поняття многопоточности і її організація в java- програмах.Способи рішення конфліктів при доступі до поділюваних ресурсів.
21. Перерахування.Статичні змінні й статичні методи, мети застосування,синтаксис і властивості.
22. Виключення, класифікація, основні конструкції , методи обробки виняткових ситуацій
23. Объекно-ориентированная парадигма програмування. Основні риси і їхня реалізація в java. Порівняльна характеристика C++ й Java
24. Спадкування класів й інтерфейсів. Особливості й синтаксис.
http://78.85.20.33:3232/department/se/compprog/10/4.html
http://www.znannya.org/?view=jc-class
http://www.codenet.ru/progr/cpp/Try-Catch-Throw.php
http://www.arena-tg.ru/lk9999/manage.php