1. Основні
типи простих даних(char,short.int і
т.д.), синтаксис використання й обмеження. Способи й методи перетворення одного
типу в іншій.
2. Типова
структура тіла класу. Особливості настроювання операційного середовища для
запуску java-програм,псевдо-компіляція та запуск за допомогою утиліт
командного рядка.
3. Керуючі
конструкції, особливості синтаксису й використання. Локальні змінні й області
їхньої видимості.
4.
Внутрішні
класи, анонімні класи- властивості й мета застосування , особливості синтаксису . Класи- адаптери.
5. Посилальні
й прості типи даних , приклади й
особливості використання, способи порівняння
двох об’єктів між собою для посилальних типів.
6.
Клас
String-основні методи класу й особливості застосування.
7.
Паралельні
утіліти пакету java.util.concurrent.
8. Масиви,
особливості об`явлення ,
ініціалізації й використання. Використання масивів , як параметрів методів.
9.
Абстрактні
класи, призначення , особливості синтаксису
й застосування. Перетворення
простих типів у посилальні (класи-обгортки)-мета та приклади застосування.
10.
Інтерфейси, мета використання , синтаксис
,особливості спадкування інтерфейсів.
11. Конструктори-
призначення, синтаксис й особливості
застосування при спадкуванні. Модифікатори доступу, мета використання та
особливості застосування.
12. Колекції
- основні інтерфейси та класи , коротка характеристика , основні методи ,
переваги використання. Перетворення простих типів у посилальні
(класи-обгортки)-мета та приклади застосування.
13.
JDBC
-Основні інтерфейси й класи для взаємодії з базами даних. Особливості
використання різних інтерфейсів JDBC відповідно до різних SQL-конструкцій.
14.
Модель
обробки подій графічного інтерфейсу,
архітектура MVC, слухачі подій . Типові
види подій і приклади їхньої обробки.
15.
Анотації
– мета застосування , створення , характерні властивості та способи
використання.
16.
Параметризовані
класи та інщі узагальнені структури(методи , конструктори , інтерфейси )– мета
застосування, особливості використання ,
обмеження.
17. Сигнатура
методу, перевантаження й перевизначення методів(мета та приклади застосування).
Особливості використання фінализації різних
елементів класу.
18.
Основні
класи організації графічного користувальницького інтерфейсу (кнопки, меню,
текстові поля й т.д.) Короткий опис методів використання.
19.
Структура JFC, історія розвитку Swing, компоненти й
контейнери , контейнери верхнього рівня.
20.
Основи
многопоточного програмування Поняття многопоточности і її організація в java-
програмах.Способи рішення конфліктів при доступі до поділюваних ресурсів.
21.
Перерахування.Статичні
змінні й статичні методи, мети застосування,синтаксис і властивості.
22. Виключення,
класифікація, основні конструкції , методи обробки виняткових ситуацій
23.
Объекно-ориентированная парадигма
програмування. Основні риси і їхня реалізація в java. Порівняльна
характеристика C++ й Java
24.
Спадкування класів й інтерфейсів.
Особливості й синтаксис.
http://78.85.20.33:3232/department/se/compprog/10/4.html
http://www.znannya.org/?view=jc-class
http://www.codenet.ru/progr/cpp/Try-Catch-Throw.php
http://www.arena-tg.ru/lk9999/manage.php